Szkoła Podstawowa w Spalonej

  • Kalendarium

    Środa, 2024-05-01

    Imieniny: Józefa, Lubomira

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 4238675
    • Do końca roku: 244 dni
    • Do wakacji: 51 dni

ZASADY REKRUTACJI

  1. Rekrutacja uczniów do projektu na rok szkolny 2018/2019 będzie prowadzona wterminie  09.10.2018 - 19.10.2018 poprzez złożenie w sekretariacie szkoły  formularza 
  2. Rekrutacja uczniów do udziału w projekcie w roku szkolnym 2019/2020 będzie prowadzona w terminie od 10 września 2019 do 27 września 2019
  3. Formularz rekrutacyjny można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej z zakładki dokumenty.
  4. Ogłoszenie o terminie oraz miejscu składania dokumentów rekrutacyjnych zamieszczone zostanie na tablicach ogłoszeń na stronie internetowej szkoły oraz szkolnym facebooku.
  5. Dokumenty złożone po terminie naboru lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
  6. Weryfikacja dokumentów dokonywana będzie przez Komisję Kwalifikacyjną, w skład której wchodzą: Szkolny Koordynator projektu , pedagog oraz 1 nauczyciel. Z działań komisji zostanie sporządzony protokół.
  7. W trakcie rekrutacji każdy uczeń przejdzie diagnozę indywidualnych potrzeb, zainteresowań i predyspozycji.
  8. Zatwierdzenie list nastąpi  w terminie do 5 dni roboczych od dnia zakończenia rekrutacji.